bpe1049 Święty AMULET GANESZ Ganesh - Bóg Obfitości, Powodzenia, Opiekun Dzieci Niezwykły Maxymalnie Orientalny Pierścień Cały ze Srebra r.12 Srebro 925
- Kod: bpe1049
-
Dostępność:
Jest
(1 szt.)
-
Historia ceny
- szt.
- Cena katalogowa: 167,00 zł
- Rabat: -33,40 zł
- 133,60 zł
Wymiary :
- próba 925
- waga : 6 gramów
- front pierścienia : 2.1 cm / 1.5 cm
- rozmiar jubilerski : r.12
- materiał : Srebro 925
Uwagi :
Niezwykły amulet pomagający przezwyciężyć każdą trudność w życiu osobistym,
patron nauki i uczonych oraz opiekun dzieci !!!
Egzotyczny , przepięknie wykonany pierścień - Bóg Ganesz - Bóg obfitości,
powodzenia, "dobrego poczatku", "opiekun dzieci" !!!!
pierścień cały ze srebra próby 925.
Egzoytyczny pierścień w kształcie ganesza wykonany cały ze srebra,
delikatnie oksydowany dla podkreślenia wzoru, pięknie rzeźbiony.
JEST CUDOWNY PRZEPIĘKNY NIESAMOWITE RĘKODZIEŁO.
Świetnie wykonany, rzeźbiony na całej powierzchni - MAKSYMALNIE EGZOTYCZNY !!!
Ten pierścień będzie pasował dosłownie do wszystkiego , sama nie potrafiłam
go sobie odmówić .
Piękny polecam w 100%%%%%
Uwaga : Na innych aukcjach, prezentujemy dla Państwa wisiory
z Ganeszem, pasujące do tego pierścienia.
Cena tej aukcji obejmuje jedynie pierścień.
Srebro ocechowane, nabita próba 925.
Siedzący na swoim tronie jest przewodnikiem
naszej karmy przez stwarzanie i usuwanie przeszkód i trudności na naszej ścieżce życia.
Prosimy o jego błogosławieństwo przy rozpoczynaniukażdego nowego przedsięwzięcia.
wiodących do świątyni, zawsze po lewej stronie.
Po wejściu do świątyni, także po lewej stronie znajduje się zwykle świątynia lub ołtarz jemu poświęcony i hindusi
tam kierują swe pierwsze kroki. Ganeśa zawsze jest przywoływany jako pierwszy przed rozpoczęciem każdego rytuału,
przed podróżą, przed pracą — jest bogiem dobrego początku, usuwa wszelkie przeszkody mogące pokrzyżować plany
i przedsięwzięcia. Bardzo szanują go bankierzy i kupcy.
niebanalne, czasem humorystyczne rozwiązaniawskazuje drogę podróżnikomzawsze znajdując wyjście. Kochają go więc
podróżnicy, kupcy, złodzieje, ludzie nauki i literatury. Jako opiekunowi sztuk pięknych, artyści składają mu ofiarę z kwiatów,pushpanjali.,
a jego szczurek przeciska się przez każdą dziurę i szczelinę,— jest od „wiązania trampka gąsienicą, kiedy nie ma sznurówek”,
zresztą wiąże koniec z końcem i skleja beznadziejne sytuacje, zapewniając ludziom choć odrobinę sukcesu. Bez jego
błogosławieństwa nikt nie może dopiąć celu. Słoń potrafi przedzierać się przez dżunglę, więc
na przykład dzieciom przynosi duże ilości słodyczy, frykasów i zabawek. Dba o to, by każdy miał drobne przyjemności.
Jest strażnikiem swastyki-symbolu szczęścia i pomyślności, a także świętej zgłoski OM.
do stawu i poprosiła synka, by pilnował jej szat, ale kiedy zażywała kąpieli nadszedł zazdrosny Śiwa. Tak bardzo
się zdenerwował widząc młodzika, który ośmielił się podglądać boginię, że odciął mu głowę. Zrozpaczona Parwati
poprosiła Śiwę o uratowanie synka. Śiwa nie miał takiej mocy, by przywrócić chłopczykowi pełną postać, gdyż
bogowie nie są cudotwórcami i czarodziejami, muszą podporządkować się podstawowym prawom biologicznym.
Śiwa obiecał, że przytwierdzi głowę pierwszej istoty, jaka wyjdzie z lasu — to był słoń.
i tchnęła weń życie. Synem Śiwy jest Skanda, powstały tylko ze spermy, bez udziału kobiety.
który najszybciej okrąży świat. Skanda natychmiast wybrał się w długą drogę, ale sprytny Ganeśa obszedł swoich rodziców
siedzących pod drzewem mango i powiedział: „Jesteście całym moim światem”. Otrzymał owoc manga.
kwiecie lotosu, na huśtawce lub tronie. W dolnej lewej ręce zawsze trzyma miseczkę z ladu — są to słodkie kulki
z cukru i mąki ryżowej, którym kurkuma nadaje kolor żółty, prawą ręką czyni gest opieki i pozdrowienia.
W górnych rękach trzyma toporek i szpicrutę na słonia. Jego wierzchowcem jest szczurek, muśaka
(często się mówi że jest to Mysz Mushika ). Toporek służy mu do odcinania więzów z rzeczami doczesnymi.
Niekiedy ma sznur, na którym wyciąga ludzi z dna rozpaczy i kieruje ku prawdzie, czasem też otwartą książkę.
Kiedy złamał mu się rysik, nie mogąc przerwać zapisywania odłamał sobie kieł i pisał dalej. Nosi więc imię Ekadanta,
o jednym kle. Czuwa nad przepisywaniem tekstów, do niego składają inwokacje skryby i pismaki, a pewnie
też grafomani (i dziennikarze!).
Zawsze i wszędzie jak Indie długie i szerokie obecny w szkole, zwłaszcza w klasach podstawowych, gdzie dzieci stawiają
pierwsze litery. Dopiero po wyrecytowaniu mantry Om Śri Ganeśaja Namah, cześć świętemu Ganeśowi chwała, nauczyciel
zaczyna uczyć dzieci alfabetu. Ganeśa pomaga dziś dzieciom klikać na komputerze i układać pierwsze programy komputerowe.
Jest nie tylko opiekunem dzieci, ale przekazuje im swoją radość życia, pozytywne myślenie i brak strachu przed usuwaniem
przeszkód (usuwa u dzieci przeszkodę strachu przed strachem), a także buduje pozytywny obraz świata i zaufanie do życia.
on widzialną formę Zasady wszechświata.
w którym żyjemy. Okrągła kulka ladu, często umieszczana w trąbie, oznacza umiejętność szybkiego znajdowania, „namacania” dobrych
małych rzeczy dla siebie w najbliższym otoczeniu. Postać szczurka symbolizuje zwrócenie uwagi na rzeczy drobne, pozornie banalne,
gdyż one mogą również czegoś nauczyć, także na osoby nie wyróżniające się, gdyż mają nam zawsze coś do powiedzenia.
inteligencję (gdzie indziej Riddhi, bogactwo). Podczas gdy Karttikeja ruszył w świat, Ganeśa usiadł sobie spokojnie pod drzewem i czekał.
Gdy brat powrócił, opisał mu wszystkie miejsca, w których nie był, ale które świetnie znał z książek, posiadł bowiem całą wiedzę encyklopedyczną.
i nie mających sobie nic specjalnego do powiedzenia. I oczywiście unaocznia jeszcze wyraźniej spryt Ganeśi w porównaniu z niezbyt
rozgarniętym bratem. A dzieci uczy niebanalnego rozwiązywania problemów.
ale najhuczniej w stanie Maharashtra. W każdym domu przygotowuje się figurki i posągi Ganeśi
z wszelkich możliwych materiałów, czasem te z gipsu są wysokie na 8 metrów, maluje się je na wszystkie kolory,
stroi girlandami z kwiatów, ofiaruje orzech
kokosu i adoruje przez parę dni. Jest to bardzo ważne święto dla dzieci, które utożsamiają się z grubaskiem-słonikiem, przebierają
się za niego i biegają szczęśliwe po ulicach miast i miasteczek, korzystając z wyjątkowej swobody i objadając się słodyczami.
Podczas święta nie wolno spoglądać na księżyc, gdyż raz wyśmiał on Ganeśię, kiedy spadł niezdarnie ze szczurka i rozpruł
sobie brzuch. Wysypały się wszystkie słodkie kulki ladu, ale szybko zebrał jedną po drugiej i wcisnął ponownie do brzucha,
zawiązując go szybko wężem, który wcześniej przestraszył szczurka. I wtedy właśnie księżyc w pełni roześmiał się. Ganeśa,
któremu sprawiło to przykrość, cisnął w niego kłem. Stracił go na zawsze. A Ganeśa dba o to, by nikt nikomu nie sprawiał
przykrości. Unikanie patrzenia na księżyc oznacza symboliczne unikanie kontaktu z osobami, dla których Ganeśa
nic nie znaczy. W ostatnim dniu święta wszystkie rzeźby, statuetki i obrazki topi się w wodzie.
efemeryczność danej formy. Podobnie, potężne rzeźby Durgi czy Kali są niszczone w ostatnim dniu ich święta, a rydwany
ze świątyni Jagannath w Puri są corocznie palone. Kiedy forma odegrała swą rolę, należy ją zniszczyć. Forma boga jest
tymczasowa i nie posiada mocy, jest tylko narzędziem pozwalającym utworzyć trwały obraz mentalny.